Rozbor souboru config.cfg
Přidal/a phoenix dne October 17 2010 21:47:00
// Tento soubor je možné kdykoliv přepsat.
// Změnà vaše uživatelské nastavenà ve hře.
//-bindy
unbindall
bind "TAB" "+showscores" /-zobrazà skóre ve hře
bind "ENTER" "+attack" /-primárnà útok
bind "ESCAPE" "cancelselect"/-Esc
bind "SPACE" "+jump" /-skok
bind "," "buyammo1" /-nákup nábojů do rifle
bind "." "buyammo2" /-nákup nábojů do pistole
bind "0" "slot10" /-sloty na zbranÄ›
bind "1" "slot1"
bind "2" "slot2"
bind "3" "slot3"
bind "4" "slot4"
bind "5" "slot5"
bind "6" "slot6"
bind "7" "slot7"
bind "8" "slot8"
bind "9" "slot9"
bind "`" "toggleconsole" /-zobrazà consoli
bind "a" "+moveleft" /-pohyb vlevo
bind "b" "buy" /-nakupovacà menu
bind "c" "radio3" /-vyvolá menu 3 pro rádiovou komunikaci
bind "d" "+moveright" /-pohyb vpravo
bind "e" "+use" /- použÃt (sloužà pro otvÃranà dveřà napÅ™.)
bind "f" "impulse 100" /-rozsvÃtà baterku
bind "g" "drop" /-odhozenà zbraně
bind "h" "+commandmenu" /-vzvolá ovládacà menu
bind "m" "chooseteam" /-výběr teamu
bind "n" "nightvision" /-noÄnà vidÄ›nÃ
bind "q" "lastinv" /-přehodà na předchozà zbrań
bind "r" "+reload" /-nabije zbrań
bind "s" "+back" /-pohyb vzad
bind "t" "impulse 201" /-nasprejuje logo
bind "u" "messagemode2" /-teamsay (komunikace formou textu, kterou vidà pouze spoluhráÄi v teamu)
bind "w" "+forward" /-pohyb vpřed
bind "x" "radio2" /-vyvolá menu 2 pro rádiovou komunikaci
bind "y" "messagemode" /-say (komunikace formou textu, kterou vidà všichni na serveru)
bind "z" "radio1" /-vyvolá menu 1 pro rádiovou komunikaci
bind "~" "toggleconsole" /-zobrazà consoli
bind "ALT" "+strafe" /-úkrok
bind "CTRL" "+duck" /-kleknutÃ
bind "SHIFT" "+speed" /-walk (tichá chůze)
bind "F1" "autobuy" /-automatický nákup
bind "F2" "rebuy" /-automatický nákup poslednÃho vybavenÃ
bind "F5" "snapshot" /-vytvořà screenshot (naleznete v adresáři /cstrike)
bind "F10" "quit prompt" /-ukonÄÃ aplikaci
bind "MWHEELDOWN" "invnext" /-přehodà na dalšà vybavenà (např. zbřań, granát atd...)
bind "MWHEELUP" "invprev" /-přehodà na předchozà vybavenà např. zbřań, granát atd...)
bind "MOUSE1" "+attack" /-primárnà útok
bind "MOUSE2" "+attack2" /-sekundárnà útok
bind "PAUSE" "pause" /-vyvolá pauza v zápase
//-pÅ™Ãkazy
_cl_autowepswitch "1" /-automatické přehozenà na zvednutou zbraň při hodnotě 1
_snd_mixahead "0.1" /-sniženÃm nebo zvýšenÃm této hodnoty mužete opravit zvukový problém s nÄ›kterými zvukovkami
ati_npatch "1.0" /-vypÃná (hodnota 0), nebo zapÃná ATI's TRUform technology. Hodnota 0 zvýšà FPS
ati_subdiv "2.0" /-ÄÃm vetÅ¡Ã je nastavena (rozsah 0-7) tÃm vÃc polygonů má model. Funguje pouze s ati_npatch 1
bgmvolume "1.000000" /-úroveň hlasitosti
brightness "1.000000" /-úroveň zesvÄ›tlenÃ
cl_allowdownload "1" /-povolené stahovánà ze servru při hodnotě 1
cl_allowupload "1" /-povolené uploadovánà na servr při hodnotě 1
cl_backspeed "400" /-rychlost chůze pospátku
cl_cmdbackup "2" /-odesÃla duplikatnà packety na server aby tak co nejvÃce omezilo packet lost (hodnota 500 zvýšà odezvu o 15)
cl_cmdrate "30" /-udává kolikrát za sekundu klient poÅ¡le data serveru. DoporuÄená hodnota v rozmezà 50-101
cl_corpsestay "600" /-doba po kterou zustavajà mrtvá těla ležet na zemi
cl_crosshair_color "50 250 50" /-barva zaměřovaÄe ("0 0 0" = Äerná)
cl_crosshair_size "auto" /-velikost zaměřovaÄe ("small"=malá, "medium"=stÅ™ednÃ, "big"=velká, "auto"=automaticky se mÄ›nà podle stÅ™elby)
cl_crosshair_translucent "1" /-průhlednost zaměřovaÄe pÅ™i hodnotÄ› 1
cl_dlmax "128" /-maximálnà rychlost stahovanà ze servru
cl_download_ingame "1" /-umožňuje stahovánà souborů ve hÅ™e, z důvodu zpomalenà pÅ™ipojenà se doporuÄuje nastavit na 0
cl_dynamiccrosshair "1" /-zmÄ›na velikosti zaměřovaÄe v závisloti na chůzi pÅ™i hodnotÄ› 1
cl_forwardspeed "400" /-rychlost pohybu vpřed
cl_himodels "0" /-pÅ™i hodnotÄ› 1 zapÃná použità detailnÃch modelů, pÅ™i 0 vypÃná
cl_lc "1" /-kompenzuje LAGY (takova lag komprese)
cl_logocolor "#Valve_Orange" /-barva spreje
cl_logofile "lambda" /-druh spreje
cl_lw "1" /-pÅ™i hodnotÄ› 1, povoluje animaci a zvuky zbranà HL verze 1.1.0.0 (pokud je cl_lc "1") neověřená funkÄnost
cl_minmodels "0" /-nahrazenà vÅ¡ech modelů jednÃm (za CT=SAS, T=crew)
cl_radartype "0" /-typ radaru
cl_righthand "1" /-zbraň v pravé ruce při hodnotě 1
cl_shadows "1" /-zapnuté stÃny pÅ™i hodnotÄ› 1
cl_timeout "300" /-doba pro délku vašà inaktivity než vás odpojà server
cl_updaterate "20" /-udává kolikrat za sekundu si vyžádá klient data ze serveru. DoporuÄená hodnota v rozmezà 50-101
cl_vsmoothing "0.05" /-nÄ›jaké vyhlazovánà (pÅ™i zkouÅ¡enà se funkÄnost neověřila, můžete zkusit možná budete uspěšnÄ›jÅ¡Ã)
cl_weather "1" /-poÄasà (1=zapnuto, 0=vypnuto)
con_color "255 180 30" /-barva textu ve zprávách
console "1.000000" /-povolená console při hodnotě 1
crosshair "1.000000" /-hodnota 0 vzpne crosshair
fastsprites "0" /-kvalita efektu smoke granátu v rozmezi 0-2 (0=nekvalitnÄ›jÅ¡Ã, 2=nejhorÅ¡Ã/nejrychlejÅ¡Ã)
fps_max "72.0" /-poÄet maximalnÃch FPS (FPS=poÄet snÃmků za vteÅ™inu)
fps_modem "0.0" /-pokud je nastaveno cokoliv krome nuly, tendle prikaz vezme prednost pred fps_max
gamma "2.500000" /-hodnota osvětlenà gamma
gl_dither "1" /-zapne zhoršovánà kvality scény, která je dál od vás
gl_flipmatrix "0" /-druh opravy pro crosshair hodnota 0=vypnuto
gl_fog "1" /-mlha (1=zapnuto, 2=vypnuto)
gl_polyoffset "4" /-pokud vás netrápà žádné blikánà polygonů, nechejte na původnà hodnotÄ› v opaÄném pÅ™ÃpadÄ› hodnotu dejte vÄ›tÅ¡Ã
hisound "1" /-zapne zvuk vyššà kvality 1=22kHz, 0=11kHz
hpk_maxsize "4" /-umožnà klientům i serverům nastavit maximálnà velikost souboru custom.hpk. Jakmile je nastavená hodnota pÅ™ekroÄena, soubor je smazán. Hodnota se nastavuje v megabytech (0 - zádné omezenÃ, 1.5 - max 1.5 MB)
hud_centerid "0" /-zapne zobrazenà jména hráÄe pÅ™i hodnotÄ› 1, když na nÄ›j mÃÅ™Ãte
hud_draw "1" /-skryje HUD ( i s crosshairem )
hud_fastswitch "0" /-pÅ™i hodnotÄ› 1 nemusÃte potvrzovat výbÄ›r zbranÄ›
hud_takesshots "0" /-při hodnotě 1 uděla screen tabulky na konci mapy ve
formátu *.bmp
m_filter "0" /-při hodnotě 1 zapne filtrovánà myši (smoothing)
m_forward "1" /-to same jako m_pitch, ale pro invertované osy na myÅ¡i, tzn. pokud nehrajete s opaÄnýma osama je to kniÄemu
m_pitch "0.022000" /-rychlost pohybu myši směrem nahoru a dolu
m_side "0.8" /-to same jako m_yaw, ale pro invertované osy na myÅ¡i, tzn. pokud nehrajete s opaÄnýma osama je to kniÄemu
m_yaw "0.022" /-rychlost pohybu myši směrem do stran
mp_decals "300" /-poÄet "efektů" na scénÄ› (dÃry ve zdÃch... atp)
name "Player" /-jméno hráÄe
net_graph "0" /-zapne zobrazovánà fps, přijatých, odeslaných a ztracených údajů
na vašem monitoru (hodnoty 1/2/3)
net_graphpos "1" /-pozice net_graphu na monitoru (hodnoty 1=vlevo, 2=uprostřed, 3=vpravo)
net_scale "5" /-udavá výšku grafu (funguje pouze s net_graph 3)
r_bmodelhighfrac "5.0"
r_detailtextures "0" /-pro lepšà detaily textur 1, defaultně je 0
s_a3d "0" /-vypne a3d zvuk (od verze 1.3 nefunkcni prikaz) zruÅ¡en kvuli použÃvanà s distance pÅ™Ãkazama a odposlouchavánà nakupů soupeÅ™e na startu
s_automax_distance "30.0" /-funguje pouze se zaplým s_a3d, které nejde zapnout
s_automin_distance "2.0" /-funguje pouze se zaplým s_a3d, které nejde zapnout
s_bloat "2.0" /-funguje pouze se zaplým s_a3d, které nejde zapnout
s_distance "60" /-fungovalo naposled před 4 roky
s_doppler "0.0" /-nastavà doppler efect, rozsah 0-10
s_eax "0" /-zapne zvuk ve formátu eax
s_leafnum "0" /-nenaÅ¡el sem žádnou dokumentaci k tomuto pÅ™Ãkazu, žadnou
změnu sem nezaznamenal při jiné hodnotě
s_max_distance "1000.0" /-funguje pouze se zaplým s_a3d, který zapnout nejde
s_min_distance "8.0" /-funguje pouze se zaplým s_a3d, který zapnout nejde
s_numpolys "200" /-hodnota 0=nekoneÄno, 200 maximum polygonů které můžou být renderovány (pozn. hodnota 0 je stejna jako s_geometry off)
s_polykeep "1000000000" /-nenà dokumentace ale funguje tuÅ¡Ãm jen s a3d, které nejde zapnout
s_polysize "10000000" /-nenà dokumentace ale funguje tuÅ¡Ãm jen s a3d, které nejde zapnout
s_refdelay "4" /-rozsah 0-100, ÄÃm vetÅ¡Ã hodnota tÃm vÄ›tÅ¡Ã Äas mezi zdrojem zvuku a odezvou
s_refgain "0.4" /-zvýšenà odezvy, rozsah 0-1
s_rolloff "1.0" /-rozsah 0-100, pokud je hodnota vyÅ¡Å¡Ã vysoké frekvence jsou filtrovány a volume je nižšÃ
s_verbwet "0.25" /-funguje pouze se zaplým s_a3d, které nejde zapnout
sensitivity "3.000000" /-sensitivita myši
spec_autodirector_internal "1" /-pokud jste ve spectu zapne automatické pÅ™epÃnánà na zajimavé situace
spec_drawcone_internal "1" /-nÄ›jaký pÅ™Ãkaz pro HLTV
spec_drawnames_internal "1" /-zobrazuje jména u hráÄů na HLTV
spec_drawstatus_internal "1" /-zobrazuje statistiky, poÄet kol atd... na HLTV
spec_mode_internal "1" /-nÄ›jaký pÅ™Ãkaz pro HLTV
spec_pip "0" /-zapne picture in picture (obraz v obraze) na HLTV
suitvolume "0.250000" /-hlasitost zvuku vesty (oblékánÃ)
sv_voiceenable "1" /-povolà nebo zakáže zvuk mikrofónu u ostatnÃch hráÄů
viewsize "120.000000" /-změna této hodnoty má udajně nějaky malý vliv na sensitivitu
voice_enable "1" /-povolà nebo zakáže mikrofon ve hře
voice_forcemicrecord "1" /-nahrávánà komunikace přes mikrofón s demem při hodnotě 1
voice_modenable "1" /-taktéž něco s mikrofónem ve hře
voice_scale "0.750000" /-nastavà pÅ™echázejÃcà voice volume rozsah 0 az nekonecno (pÅ™i hodnotÄ› vyÅ¡Å¡Ã než 1 se zdá být zvuk deformován)
volume "0.800000" /-hlasitost hry
+mlook
+jlook
exec userconfig.cfg /-automaticky naÄte userconfig cfg kde máte umÃstÄ›ny své uživatelské skripty