Rozbor souboru config.cfg
Přidal/a phoenix dne October 17 2010 21:47:00
// Tento soubor je možné kdykoliv přepsat.
// Změní vaše uživatelské nastavení ve hře.

//-bindy

unbindall
bind "TAB" "+showscores" /-zobrazí skóre ve hře
bind "ENTER" "+attack" /-primární útok
bind "ESCAPE" "cancelselect"/-Esc
bind "SPACE" "+jump" /-skok
bind "," "buyammo1" /-nákup nábojů do rifle
bind "." "buyammo2" /-nákup nábojů do pistole
bind "0" "slot10" /-sloty na zbranÄ›
bind "1" "slot1"
bind "2" "slot2"
bind "3" "slot3"
bind "4" "slot4"
bind "5" "slot5"
bind "6" "slot6"
bind "7" "slot7"
bind "8" "slot8"
bind "9" "slot9"
bind "`" "toggleconsole" /-zobrazí consoli
bind "a" "+moveleft" /-pohyb vlevo
bind "b" "buy" /-nakupovací menu
bind "c" "radio3" /-vyvolá menu 3 pro rádiovou komunikaci
bind "d" "+moveright" /-pohyb vpravo
bind "e" "+use" /- použít (slouží pro otvíraní dveří např.)
bind "f" "impulse 100" /-rozsvítí baterku
bind "g" "drop" /-odhození zbraně
bind "h" "+commandmenu" /-vzvolá ovládací menu
bind "m" "chooseteam" /-výběr teamu
bind "n" "nightvision" /-noční vidění
bind "q" "lastinv" /-přehodí na předchozí zbrań
bind "r" "+reload" /-nabije zbrań
bind "s" "+back" /-pohyb vzad
bind "t" "impulse 201" /-nasprejuje logo
bind "u" "messagemode2" /-teamsay (komunikace formou textu, kterou vidí pouze spoluhráči v teamu)
bind "w" "+forward" /-pohyb vpřed
bind "x" "radio2" /-vyvolá menu 2 pro rádiovou komunikaci
bind "y" "messagemode" /-say (komunikace formou textu, kterou vidí všichni na serveru)
bind "z" "radio1" /-vyvolá menu 1 pro rádiovou komunikaci
bind "~" "toggleconsole" /-zobrazí consoli
bind "ALT" "+strafe" /-úkrok
bind "CTRL" "+duck" /-kleknutí
bind "SHIFT" "+speed" /-walk (tichá chůze)
bind "F1" "autobuy" /-automatický nákup
bind "F2" "rebuy" /-automatický nákup posledního vybavení
bind "F5" "snapshot" /-vytvoří screenshot (naleznete v adresáři /cstrike)
bind "F10" "quit prompt" /-ukončí aplikaci
bind "MWHEELDOWN" "invnext" /-přehodí na další vybavení (např. zbřań, granát atd...)
bind "MWHEELUP" "invprev" /-přehodí na předchozí vybavení např. zbřań, granát atd...)
bind "MOUSE1" "+attack" /-primární útok
bind "MOUSE2" "+attack2" /-sekundární útok
bind "PAUSE" "pause" /-vyvolá pauza v zápase


//-příkazy

_cl_autowepswitch "1" /-automatické přehození na zvednutou zbraň při hodnotě 1

_snd_mixahead "0.1" /-snižením nebo zvýšením této hodnoty mužete opravit zvukový problém s některými zvukovkami

ati_npatch "1.0" /-vypíná (hodnota 0), nebo zapíná ATI's TRUform technology. Hodnota 0 zvýší FPS

ati_subdiv "2.0" /-čím vetší je nastavena (rozsah 0-7) tím víc polygonů má model. Funguje pouze s ati_npatch 1

bgmvolume "1.000000" /-úroveň hlasitosti

brightness "1.000000" /-úroveň zesvětlení

cl_allowdownload "1" /-povolené stahování ze servru při hodnotě 1

cl_allowupload "1" /-povolené uploadování na servr při hodnotě 1

cl_backspeed "400" /-rychlost chůze pospátku

cl_cmdbackup "2" /-odesíla duplikatní packety na server aby tak co nejvíce omezilo packet lost (hodnota 500 zvýší odezvu o 15)

cl_cmdrate "30" /-udává kolikrát za sekundu klient pošle data serveru. Doporučená hodnota v rozmezí 50-101

cl_corpsestay "600" /-doba po kterou zustavají mrtvá těla ležet na zemi

cl_crosshair_color "50 250 50" /-barva zaměřovače ("0 0 0" = černá)

cl_crosshair_size "auto" /-velikost zaměřovače ("small"=malá, "medium"=střední, "big"=velká, "auto"=automaticky se mění podle střelby)

cl_crosshair_translucent "1" /-průhlednost zaměřovače při hodnotě 1

cl_dlmax "128" /-maximální rychlost stahovaní ze servru

cl_download_ingame "1" /-umožňuje stahování souborů ve hře, z důvodu zpomalení připojení se doporučuje nastavit na 0

cl_dynamiccrosshair "1" /-změna velikosti zaměřovače v závisloti na chůzi při hodnotě 1

cl_forwardspeed "400" /-rychlost pohybu vpřed

cl_himodels "0" /-při hodnotě 1 zapíná použití detailních modelů, při 0 vypíná

cl_lc "1" /-kompenzuje LAGY (takova lag komprese)

cl_logocolor "#Valve_Orange" /-barva spreje

cl_logofile "lambda" /-druh spreje

cl_lw "1" /-při hodnotě 1, povoluje animaci a zvuky zbraní HL verze 1.1.0.0 (pokud je cl_lc "1") neověřená funkčnost

cl_minmodels "0" /-nahrazení všech modelů jedním (za CT=SAS, T=crew)

cl_radartype "0" /-typ radaru

cl_righthand "1" /-zbraň v pravé ruce při hodnotě 1

cl_shadows "1" /-zapnuté stíny při hodnotě 1

cl_timeout "300" /-doba pro délku vaší inaktivity než vás odpojí server

cl_updaterate "20" /-udává kolikrat za sekundu si vyžádá klient data ze serveru. Doporučená hodnota v rozmezí 50-101

cl_vsmoothing "0.05" /-nějaké vyhlazování (při zkoušení se funkčnost neověřila, můžete zkusit možná budete uspěšnější)

cl_weather "1" /-počasí (1=zapnuto, 0=vypnuto)

con_color "255 180 30" /-barva textu ve zprávách

console "1.000000" /-povolená console při hodnotě 1

crosshair "1.000000" /-hodnota 0 vzpne crosshair

fastsprites "0" /-kvalita efektu smoke granátu v rozmezi 0-2 (0=nekvalitnější, 2=nejhorší/nejrychlejší)

fps_max "72.0" /-počet maximalních FPS (FPS=počet snímků za vteřinu)

fps_modem "0.0" /-pokud je nastaveno cokoliv krome nuly, tendle prikaz vezme prednost pred fps_max

gamma "2.500000" /-hodnota osvětlení gamma

gl_dither "1" /-zapne zhoršování kvality scény, která je dál od vás

gl_flipmatrix "0" /-druh opravy pro crosshair hodnota 0=vypnuto

gl_fog "1" /-mlha (1=zapnuto, 2=vypnuto)

gl_polyoffset "4" /-pokud vás netrápí žádné blikání polygonů, nechejte na původní hodnotě v opačném případě hodnotu dejte větší

hisound "1" /-zapne zvuk vyšší kvality 1=22kHz, 0=11kHz

hpk_maxsize "4" /-umožní klientům i serverům nastavit maximální velikost souboru custom.hpk. Jakmile je nastavená hodnota překročena, soubor je smazán. Hodnota se nastavuje v megabytech (0 - zádné omezení, 1.5 - max 1.5 MB)

hud_centerid "0" /-zapne zobrazení jména hráče při hodnotě 1, když na něj míříte

hud_draw "1" /-skryje HUD ( i s crosshairem )

hud_fastswitch "0" /-při hodnotě 1 nemusíte potvrzovat výběr zbraně

hud_takesshots "0" /-při hodnotě 1 uděla screen tabulky na konci mapy ve
formátu *.bmp

m_filter "0" /-při hodnotě 1 zapne filtrování myši (smoothing)

m_forward "1" /-to same jako m_pitch, ale pro invertované osy na myši, tzn. pokud nehrajete s opačnýma osama je to kničemu

m_pitch "0.022000" /-rychlost pohybu myši směrem nahoru a dolu

m_side "0.8" /-to same jako m_yaw, ale pro invertované osy na myši, tzn. pokud nehrajete s opačnýma osama je to kničemu

m_yaw "0.022" /-rychlost pohybu myši směrem do stran

mp_decals "300" /-počet "efektů" na scéně (díry ve zdích... atp)

name "Player" /-jméno hráče

net_graph "0" /-zapne zobrazování fps, přijatých, odeslaných a ztracených údajů
na vašem monitoru (hodnoty 1/2/3)

net_graphpos "1" /-pozice net_graphu na monitoru (hodnoty 1=vlevo, 2=uprostřed, 3=vpravo)

net_scale "5" /-udavá výšku grafu (funguje pouze s net_graph 3)

r_bmodelhighfrac "5.0"

r_detailtextures "0" /-pro lepší detaily textur 1, defaultně je 0
s_a3d "0" /-vypne a3d zvuk (od verze 1.3 nefunkcni prikaz) zrušen kvuli používaní s distance příkazama a odposlouchavání nakupů soupeře na startu

s_automax_distance "30.0" /-funguje pouze se zaplým s_a3d, které nejde zapnout

s_automin_distance "2.0" /-funguje pouze se zaplým s_a3d, které nejde zapnout

s_bloat "2.0" /-funguje pouze se zaplým s_a3d, které nejde zapnout

s_distance "60" /-fungovalo naposled před 4 roky

s_doppler "0.0" /-nastaví doppler efect, rozsah 0-10

s_eax "0" /-zapne zvuk ve formátu eax

s_leafnum "0" /-nenašel sem žádnou dokumentaci k tomuto příkazu, žadnou
změnu sem nezaznamenal při jiné hodnotě

s_max_distance "1000.0" /-funguje pouze se zaplým s_a3d, který zapnout nejde

s_min_distance "8.0" /-funguje pouze se zaplým s_a3d, který zapnout nejde

s_numpolys "200" /-hodnota 0=nekonečno, 200 maximum polygonů které můžou být renderovány (pozn. hodnota 0 je stejna jako s_geometry off)

s_polykeep "1000000000" /-není dokumentace ale funguje tuším jen s a3d, které nejde zapnout

s_polysize "10000000" /-není dokumentace ale funguje tuším jen s a3d, které nejde zapnout

s_refdelay "4" /-rozsah 0-100, čím vetší hodnota tím větší čas mezi zdrojem zvuku a odezvou

s_refgain "0.4" /-zvýšení odezvy, rozsah 0-1

s_rolloff "1.0" /-rozsah 0-100, pokud je hodnota vyšší vysoké frekvence jsou filtrovány a volume je nižší

s_verbwet "0.25" /-funguje pouze se zaplým s_a3d, které nejde zapnout
sensitivity "3.000000" /-sensitivita myši

spec_autodirector_internal "1" /-pokud jste ve spectu zapne automatické přepínání na zajimavé situace

spec_drawcone_internal "1" /-nějaký příkaz pro HLTV

spec_drawnames_internal "1" /-zobrazuje jména u hráčů na HLTV

spec_drawstatus_internal "1" /-zobrazuje statistiky, počet kol atd... na HLTV

spec_mode_internal "1" /-nějaký příkaz pro HLTV

spec_pip "0" /-zapne picture in picture (obraz v obraze) na HLTV

suitvolume "0.250000" /-hlasitost zvuku vesty (oblékání)

sv_voiceenable "1" /-povolí nebo zakáže zvuk mikrofónu u ostatních hráčů

viewsize "120.000000" /-změna této hodnoty má udajně nějaky malý vliv na sensitivitu

voice_enable "1" /-povolí nebo zakáže mikrofon ve hře

voice_forcemicrecord "1" /-nahrávání komunikace přes mikrofón s demem při hodnotě 1

voice_modenable "1" /-taktéž něco s mikrofónem ve hře

voice_scale "0.750000" /-nastaví přecházející voice volume rozsah 0 az nekonecno (při hodnotě vyšší než 1 se zdá být zvuk deformován)

volume "0.800000" /-hlasitost hry
+mlook
+jlook

exec userconfig.cfg /-automaticky načte userconfig cfg kde máte umístěny své uživatelské skripty